what´s up pussycat?



- ph. don´t remember

nu ska jag låta mina känslor flöda! just nu så är mitt liv väldigt ömrört om man säger så. det är inte som det brukar, på gott och ont. samtidigt som det känns att jag glider ifrån vissa så tillkommer andra och det är jag väldigt glad över. emma och amanda thank you for being you! jag älskar mina vänner mer än något annat och utan dom vore jag inget. så här mycket har jag inte skrattat på länge. samtidigt som jag är inne i en ful period och nästan gråter varje gång jag går förbi en spegel. jag vill se ut som precis alla andra snygga människor förutom mig själv. ge mig lite snygghet! ge mig lite kärlek! jag vill bli kär, jag vill ha den där snyggisen man inte kan få. den där filmhunken. varför är livet bara hemskt sometimes?

Kommentarer
Postat av: ebba

livet är som en studsboll. det går upp och ned på bara några sekunder.. POP! and there goes your heart! studsbollen kanske du tillockmed köpt på flygis i en automat för 5 spänn. så blir det nåt helt fantastiskt av den runda neonbollen?! kärlek är lite som kinamat. det är gott i början men efter ett tag vill man bara spy. alla bajsiga killar som bara kan använda ordet "chillar". JÄVLA CHILLIKORVAR! ibland vill man bara springa fram och trycka in nåt i en ko-rumpa. och ibland vill man bara äta upp någons söta fräknar. vad vi behöver är en fet påse djungelvrål och skitbra kompisar. älska livet när du inte orkar älska det för att du hatar det. när man ser ut som en svamp. detta var en mycket fin dikt til dig min kära vän!

förresten ta och köp dig en kattunge som aldrig blir vuxen. du vill inte ha en fet size XXL citcat i din säng om nätterna som jag har kan jag lova-.-

och ett till tips! köp dig något som luktar gott. livet blir lite vårigare då.. kan rekomendera jordgubb. it makes you happy!! pussar och getingskärtar

2010-03-10 @ 19:50:36
URL: http://ebbalindstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

min lilla vän du är ju snyggweeeeeeeeeee!!!!!!!!!! alltså snyggast i stan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ta livet som en klackspark, det menar jag med en kick för livshistorien. alltså JOSSAN KOSSAN MIN POSSAN!!!!!!!!!!!!! du är göllig som en klubba. en sådan man bara älskar och vill suga så mkt på så att den går sönder. Så mycket älskar man den helt enkelt. du är en riktig goding du. du får betydet som en laktrisklubba, bättre än så kan det inte bli... KOLLA MIN BLOGG NU BAJSVÄNNEN :D

2010-03-10 @ 20:26:29
URL: http://garforbi.blogg.se/
Postat av: Emma

sv. jaaaa!!!!!!! :DDDDD



men hörru du du, nu får du tänka såhär. man blir ju som dom man umgås med? så snart kommer du vara lika snygg som jag! :) eller jag lika galet snygg som du, rättare sagt!

men du, jag älskar dig! glöm inte det!! :D



och du, jag har planer.. planer planer planer.. till göteborg!! mohahahahha! älskare!!! :D:D:D:D

2010-03-10 @ 20:37:33
URL: http://erikssonemmawebblogg.se
Postat av: emma

om du bara visste hur avis jag är dig snyggis!

2010-03-15 @ 21:23:22
URL: http://oil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0