dagens



- dagens dagens, halsduk zara, skinpaj hm, ljusrosa linne don´t remember, jeans tiger of sweden, converse. ni kanske tycker att det här var en tråkig klädkombination, men då ska jag säga er att jag kände mig vårig idag, färgglad!

det är här väl den första bilden jag lägger in på mig själv? haha woho! kass bildkvalitet, iphone. hursomhelst, det känns som om det är något som jag borde göra, men det har jag glömt bort vad det är. hoppas jag kommer på det ifallatt det är viktigt. juste, inlägget tillägnar jag ebba eftersom hon var tvungen att säga till mig att jag skulle blogga. puss på ebba!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv, gulljossan :D

2010-03-10 @ 20:09:51
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0